Facebookon és az AdWordsben használható! Működéséhez remarketing kódot kell elhelyezni a weboldalunk megfelelő kódjában!
Leírás a Googleben: https://goo.gl/4cva9F
Leírás a Facebookon: https://goo.gl/bek31X
A canvas hirdetés egy speciális hirdetés, ami csak a mobil hírfolyamban tud megjelenni, és a kattintás előtt egy mini weboldalt, vagy inkább mini mobil alkalmazást jelenít meg. Példa (csak mobilon működik:-)
https://goo.gl/jPgtBN
A 20% szabály megszűnt ugyan,de ha túl sok szöveges tartalmaz a Facebook hirdetés képe, drágább lehet a hirdetés.
Érdemes ellenőrizni a lefedettséget ezzel az eszközzel:
https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Itt megtalálod,hogy mire keres rá a világ: https://trends.google.hu/trends/?geo=HU
Webhely tartalom megosztásának frissítése a Facebookon, a Messengerben és más helyeken:
https://developers.facebook.com/tools/debug/
TrendFM beharanozója: Krenák Erzsébettel beszélgettünk az Online Trendek csapatából, aki online marketing specialista. Figyelemmel kíséri a közösségi médiákban rejlő lehetőségeket, és mindig a legújabb irányzatot alkalmazza. Ebben az adásban a Facebook hirdetési lehetőségeiről beszél:
https://www.youtube.com/watch?v=OjZtEEDn-6Y
Használja a ManyChat bot alkalmazást, mert ez az új módszer növelheti a marketinget, az értékesítést és a támogatást a Facebook Messenger használatával: https://manychat.com/
Kapjon egy mélyebb elemzést arról, hogy hol és hogyan hat egymásra a weboldal, az alkalmazás, Facebook oldal, és így tovább.
Elemezzen és optimalizáljon!
https://analytics.facebook.com/
Facebook Business fiók, egy vállalkozókezelői fiók, amelyben nagy cégek és ügynökségek tudnak egy felületen kezelni a munkatársaik jogosultságait, valamint a különböző oldalakhoz és hirdetési fiókokhoz a hozzáféréseket.
https://www.facebook.com/business/
Még fontosabb szerepet tölt be a mobilra optimalizálás,mint valaha.
2017–től már a Google kereséseknél nem a desktop oldalakon alapuló index, hanem a mobil index, azaz mobile-first index a rangsorolás alapja!
https://search.google.com/search-console/mobile-friendly
Google nagyon komolyan veszi, hogy az internet lassan mobil-alapú lesz, így ebből adódik számára, hogy most már nem az asztali oldalakat veszi alapul a rangosorlásnál, hanem a mobil oldalakat! A keresési eredmények továbbra is egyaránt elérhetők lesznek mobil eszközökről és asztali verzióról is, de a jövőben a Google a weboldal mobil verziójára fog koncentrálni.
Mérföldkőhöz érkezett a hazai digitális reklámpiac 2016-ban az Internet leelőzte a tévét reklámköltésben!
http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamkoltes-2016