Eltűnik az átugorhatatlan 30 másodperces YouTube reklám

Nem annyira jövedelmező a YouTube-nak az eddigi hirdetéses modell, annak ellenére, hogy a felhasználók folyton reklámokkal találkoznak. Jövő évtől változtat a videós csatorna az eddigi rendszeren, vélhetően azért, mert tart a facebookos konkurenciaharctól.

Hanggal, automatikus lejátszással támadnak a facebookos videók

uckerberg világossá tette a videós törekvéseket már a pénzügyi negyedéves jelentés közzétételekor, és ennek első eredményei elkezdtek szivárogni az okostelefonos felhasználók felé. Több új funkcióval kiegészül az automatikus lejátszás, köztük a hang bekapcsolásával, de emellett érkezik a tévés app is.

Facebook kutatás – Mobil

2016 was the first year that Facebook saw more mobile conversions than desktop conversions for the entire Holiday Season

Együttműködik a Facebook és a MailChimp

Mindenki megkapja a frissítést február 2-ig a MailChimp fiókjához, amellyel Facebook reklámkampányokat indíthat az e-mail menedzselő platform felületéről. Az új integráció használatáért nem kell plusz pénzt fizetni a megszokotthoz képest egyik szolgáltató számára sem.

Kőkemény monetizálás indul a Facebook Messengeren

Újabb messengeres hirdetési formát indít a Facebook, ezentúl a szolgáltatás főképernyőjén is reklámokkal lehet majd találkozni. Egyelőre csak a tesztelés indul, de nem kétséges, hogy hamarosan mindenkinél megjelennek a hirdetések.

Elkezdte büntetni a Google a mobilos pop-upot

Fél éve volt a kiadóknak átállni az új rendszerre, és követni a Google közbeékelődő ablakokra vonatkozó útmutatását. Mostantól a kereső hátrébb sorolja a találati listában azokat a mobiloldalakat, amelyek nem tartják be a szabályokat.

Újraszabályozza az EU az online szolgáltatásokat

A reklámszövetségek túlzónak, a hagyományos telekommunikációs cégek túl enyhének találják az Európai Bizottság által beterjesztett rendeletjavaslatot. 2018-ra eltűnhetnek az oldalakról a cookie-jóváhagyást kérő üzenetek, de az új szabályozás alól a Google és a Facebook sem bújhatna ki.

Hivatalos: elindult a Google Pingvin 4.0 algoritmus! – ITE

A Google hivatalos blogján közölte, hogy útjára indította a Pingvin 4.0 algoritmust, minden nyelven, így Magyarországon is.
A közlemény szerint a Google algoritmusai több mint 200 tényező alapján rangsorolják a weboldalakat. Olyan tényezők alapján mint az oldalon lévő szavak, a tartalom frissessége, a PageRank, és egy ilyen tényező a Pingvin is. A Pingvin egy különleges algoritmus, amely 2012-ben született meg, és „a mai napon van frissítése”.

Ismét bővíti videós csatornáit az Instagram – HWSW

Már a Felfedezés fül képeit és videóit is személyre szabottan rendezi el az Instagram, a szolgáltatás legutóbbi frissítésével. A cég idén már három funkciót jelentetett meg, hogy még több időt töltsünk az app felületén videónézegetéssel.

Mobilhirdetés: elérés már van – HWSW

Új kutatásban vizsgálta a mobilhirdetésekkel kapcsolatos nézői attitűdöket az eNet és a Madhouse. Milyen az ideális reklám mobilon, mekkora eléréssel lehet számolni?

Hívjon most