Az általános adatvédelmi szabályzat, azaz GDPR 2018. május 25-én lépett hatályba, célja hogy megóvják a fogyasztókat az egyre növekvő adatsértések ellen.
Sokan ezt a marketingesek, marketing tevékenységek “végső napjának ” tartották, valójában egy egyszerű folyamat, feltéve, hogy tisztában van azzal, hogyan lehet a webhely GDPR megfelelővé tenni.
Lássuk tehát…
COOKIE-K (SÜTIK)
Ahhoz, hogy csak célzott hirdetéseket juttasson el oldala látógatóihoz, hogy információt kapjon oldala látogatottságáról és egyéb eseményeiről weboldalának cookie-kat kell tartalmaznia. Ez a rövid kódrészlet a látogató böngészőjében hagy nyomot, hogy oldalunkon járt.
Az új szabályozás szerint ezekre az elemekre nem elég csupán felhívni a figyelmet, KIKAPCSOLHATÓVÁ, TILTHATÓVÁ KELL TENNI.
ONLINE KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAPOK
Bármilyen űrlapot is használ weboldalán, annak elküldését csak az ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT tudomásul vételével szabad engedélyezni. Ezen a ponton lehetőséget kell biztosítani az űrlap felhasználójának, hogy elolvashassa e szabályzatot.
- MI MI KÖNNYŰ ÉS GYORS MEGOLDÁST KÍNÁLUNK EZEKRE A PROBLÉMÁRA
Legyen szabálykövető és rendelkezzen mégis hatékony ONLINE MARKETINGGEL!